بيمارستان آموزشي و درمانی امام (ره) ساري
۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند
br ENGLISH
برپایی کلاس طرح تکریم ارباب در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری 1391/07/17
برپایی کلاس طرح تکریم ارباب در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری

برپایی کلاس طرح تکریم ارباب در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری

کلاس طرح تکریم ارباب و رجوع و رفتار سازما نی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری برگزار شد

دکتر ساداتی مدرس این کلا س در زمینه رفتار سازمانی در طرح تکریم ارباب رجوع اظهار داشت:  رفتار سازمانی عبارت از مطالعه منظم عملیات - کارها و نگرشهای افراد است

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای مدیر سازمان گذاشتن یک تیم یا گروهی با کارشناسان خبره و مدیران لایق و مو فق که سازمان را هدایت و رهبری کند

دکتر ساداتی ادامه داد: مدیر باید دارای خلا قیت و نو آوری باشد و این سازمان گسترده و وسیع مستلزم برنامه ریزی و تعا مل کارکنان و همت یکد یگر است و مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) ساری یکی از این سازمانها است

این مدس،  در ادامه بیان داشت: باید دیدگاههای منفی را از بین بر داریم که ضربه به افراد و ساز مان وارد نشود لذا صداقت قدم اول درهر کاری است.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی در پایان این کلاس اظهار داشت: زمانی یک سازمان ایده ال است و تحول پیدا خواهد کرد که از وضع موجود به وضع مطلوب برسد.

دکتر زمانی ادامه داد:  برای بهبود روند رفتار سازمانی صداقت و روراست بود ن شرط اول موفقیت یک مدیر است و تغییرات در سازمان باید با تکنولوژی و شرایط روز باشد .

تعداد بازدید: 69
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ساری ، میدان امام (ره) سه راه جویبار ، ابتدای بزرگراه ولی عصر (عج) ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران | Copyright © 2015 Mazums.ac.ir . All rights reserved
Powered by DorsaPortal